
W trakcie zajęć skupialiśmy się na rozwijaniu sprawności manualnych – dużym zainteresowaniem cieszyło się szycie! 
, wyklejanie, wycinanie, wbijanie gwoździ itp. Ćwiczyliśmy także kompetencje społeczne, myślenie logiczne
, sprawność fizyczną
, spostrzegawczość
oraz doskonaliliśmy techniki szkolne
. "






Największą popularnością cieszyły się zajęcia "String Art", czyli "malowanie" za pomocą nici, drewna, gwoździ czy sznurka, wymagające mnóstwo precyzji i cierpliwości.
Duży entuzjazm ucznia wzbudziły zajęcia " archeologiczne" - czyli odnajdywanie części szkieletów dinozaurów w gipsowej bryle, dzięki czemu uczeń mógł poczuć się jak na prawdziwych wykopaliskach
. Uczeń polubił gry karciane, logiczne i planszowe oraz puzzle i lekcje z wykorzystaniem platformy edukacyjnej Mtalent.

Zajęcia odbywały się w miłej atmosferze, a uczeń aktywnie i bardzo chętnie uczestniczył w proponowanych działaniach. 

Było aktywnie i twórczo 



Marzec – maj 2025 | Projekt „Edukacja Włączająca"
