W ramach projektu „Edukacja Włączająca" uczniowie klasy V uczestniczyli w inspirujących zajęciach matematyczno-przyrodniczych, które odbywały się od marca do czerwca 2025 r. 






Podczas spotkań uczniowie zbudowali imponującą piramidę Sierpińskiego, poznając przy tym świat fraktali i matematycznych wzorów 
. Rozmawialiśmy także o zagadnieniach przyrodniczych, a jednym z kluczowych tematów była refleksja: jak wyglądałby świat bez prądu? 





Zajęcia łączyły logiczne myślenie z kreatywnym podejściem do nauki – nie zabrakło dyskusji, doświadczeń i ciekawych obserwacji!

Uczniowie pracowali z dużym zapałem, dzielili się pomysłami i wspólnie szukali rozwiązań. Zajęcia były okazją do rozwijania kompetencji nie tylko matematycznych i przyrodniczych, ale również społecznych. 














View the embedded image gallery online at:
https://sp1lipnicawielka.pl/edukacja-wlaczajaca-dobrostanem-uczniow-z-gminy-lipnica-wielka/1386-matematyczno-przyrodnicze-wyzwania-w-klasie-v-kreatywnosc-logika-i-refleksja-nad-swiatem-w-ramach-projektu-edukacja-wlaczajaca-dobrostanem-uczniow-z-gminy-lip-nica-wielka-marzec-czerwiec-2025-projekt-edukacja-wlaczajaca#sigFreeId1b3d2159ee
https://sp1lipnicawielka.pl/edukacja-wlaczajaca-dobrostanem-uczniow-z-gminy-lipnica-wielka/1386-matematyczno-przyrodnicze-wyzwania-w-klasie-v-kreatywnosc-logika-i-refleksja-nad-swiatem-w-ramach-projektu-edukacja-wlaczajaca-dobrostanem-uczniow-z-gminy-lip-nica-wielka-marzec-czerwiec-2025-projekt-edukacja-wlaczajaca#sigFreeId1b3d2159ee