![1](/images/ulamek2023/1.jpg)
![馃崟](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4/1.5/16/1f355.png)
![馃](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t1a/1.5/16/1f9c3.png)
Uczniowie sprawdzali tak偶e swoj膮 umiej臋tno艣膰 zaznaczania i odczytywania u艂amk贸w i liczb mieszanych na osi liczbowej, wykorzystuj膮c w tym celu m.in. czekolad臋...![馃崼](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1.5/16/1f36b.png)
![馃槈](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f609.png)
![馃憤](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f44d.png)
![馃崼](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1.5/16/1f36b.png)
![馃槈](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f609.png)
![馃憤](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f44d.png)
View the embedded image gallery online at:
https://sp1lipnicawielka.pl/aktualnosci/860-ulamkowy-zawrot-glowy-czyli-innowacji-matematyczej-w-kl-4-c-d#sigFreeId61b72e82b3
https://sp1lipnicawielka.pl/aktualnosci/860-ulamkowy-zawrot-glowy-czyli-innowacji-matematyczej-w-kl-4-c-d#sigFreeId61b72e82b3