![1](/images/laboratorium2023/1.jpg)
Najpierw wykonali eksperyment pt. 鈥瀙ada deszcz"![馃導](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f327.png)
![馃導](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f327.png)
czyli zabaw臋 badawcz膮 z piank膮 do golenia, a nast臋pnie 鈥瀕aw臋 w s艂oiku".![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
![馃導](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f327.png)
![馃導](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f327.png)
![馃導](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t29/1.5/16/1f327.png)
![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
![馃珯](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te7/1.5/16/1fad9.png)
Uczniowie podczas zaj臋膰 wykazali si臋 ogromn膮 aktywno艣ci膮 i zaanga偶owaniem. Tego typu zaj臋cia przyczyniaj膮 si臋 do zainteresowania uczni贸w otaczaj膮cym 艣wiatem, kszta艂towania zdolno艣ci do analizowania i wnioskowania oraz rozwijania aktywno艣ci badawczej.
View the embedded image gallery online at:
https://sp1lipnicawielka.pl/aktualnosci/781-klasowe-laboratorium-2#sigFreeIdaec94b4a11
https://sp1lipnicawielka.pl/aktualnosci/781-klasowe-laboratorium-2#sigFreeIdaec94b4a11