W Szkole wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować pod numerem telefonu: Barbara Karkoszka, 669 260 391 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne w ramach projektu „Edukacja Włączająca dobrostanem uczniów z Gminy Lipnica Wielka"
Wramach edukacji włączającej na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych szczególną uwagę zwrócono na rozwój sprawności manualnej uczniów, co ma istotne znaczenie dla ich funkcjonowania zarówno w sferze edukacyjnej, jak i społecznej. Zajęcia dostosowano do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego ucznia.
Edukacja włączająca w tym kontekście oznacza tworzenie warunków do aktywnego uczestnictwa każdego dziecka w zajęciach – niezależnie od poziomu trudności, z jakim się mierzy. Prace uczniów są prezentowane na gazetkach i w sali lekcyjnej, co dodatkowo wzmacnia ich motywację i integruje z grupą rówieśniczą.
Zajęcia pomagają nie tylko rozwijać konkretne umiejętności, ale również budować pozytywne relacje z otoczeniem i wzmacniać poczucie przynależności do społeczności szkolnej.
Matematyczno-przyrodnicze wyzwania w klasie V – kreatywność, logika i refleksja nad światem! w ramach projektu „Edukacja Włączająca dobrostanem uczniów z Gminy Lipnica Wielka"
Marzec – czerwiec 2025 | Projekt „Edukacja Włączająca"
W ramach projektu „Edukacja Włączająca" uczniowie klasy V uczestniczyli w inspirujących zajęciach matematyczno-przyrodniczych, które odbywały się od marca do czerwca 2025 r.
Co robiliśmy na zajęciach?
Podczas spotkań uczniowie zbudowali imponującą piramidę Sierpińskiego, poznając przy tym świat fraktali i matematycznych wzorów . Rozmawialiśmy także o zagadnieniach przyrodniczych, a jednym z kluczowych tematów była refleksja: jak wyglądałby świat bez prądu?
Zajęcia łączyły logiczne myślenie z kreatywnym podejściem do nauki – nie zabrakło dyskusji, doświadczeń i ciekawych obserwacji!
Zaangażowanie i współpraca
Uczniowie pracowali z dużym zapałem, dzielili się pomysłami i wspólnie szukali rozwiązań. Zajęcia były okazją do rozwijania kompetencji nie tylko matematycznych i przyrodniczych, ale również społecznych.
Co zyskali uczniowie?
Poznali ciekawe zjawiska przyrodnicze i matematyczne
Uczyli się logicznego myślenia i wnioskowania
Rozwijali wyobraźnię przestrzenną i zdolności manualne
Zastanawiali się nad wpływem nauki i technologii na nasze życie
To były zajęcia pełne odkryć, ciekawych wniosków i dobrej energii! Dziękujemy uczniom za aktywność i otwarte umysły!
Razem odkrywamy świat – nauka może być naprawdę fascynująca!